Obsługa interesantów głuchoniemych
Wójt Gminy Człuchów informuje, że osoby głuchonieme chcące załatwić sprawy urzędowe w Urzędzie Gminy w Człuchowie, proszone są o zgłoszenie tego faktu, na co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie winno zawierać wskazanie przez osobę głuchoniemą wybranej metody komunikowania się i może nastąpić:
- w formie pisemnej poprzez złożenie pisma w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Człuchów,
- w formie pisemnej poprzez przesłanie pisma faksem na numer tel.:598342424,
- w formie mailowej na adres email: sekretariat@ugczluchow.pl
- poprzez wysłanie sms-a na nr telefonu: 530729302
Pracownik Urzędu skontaktuje się z osobą głuchoniemą (w sposób, który został przez nią wskazany) celem ustalenia termin realizacji świadczenia.
Świadczenie jest bezpłatne dla osoby uprawnionej, będącej osobą niepełnosprawną w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 537).